Ingyenes Cégalapítás
Átvállaljuk az ügyvédi költségeit!
Ahhoz, hogy ezekre a kulcsfontosságú kérdésekre megfelelő válaszokat kapjon , szakértőhöz érdemes fordulni.
Melyik a legjobb adózási forma?
Ki legyen a cég tulajdonosa?
Ki legyen az ügyvezető?
Lehetséges rosszul megválasztani a székhelyet?
A cégalapítás egyszerűbb módja
Az újdonsült cégvezetővel együttműködünk, végigvezetve őt a számviteli és jogi kérdéseken.
Friss vezetői fejjel nehéz minden fontos kérdésre kitérni a cégalapítás során. Mi ezt jól tudjuk, így cégünk céljává tettük azt, hogy sikeres vállalkozások hozzunk létre azzal, hogy szilárd alapozást adunk az induló vállalkozásnak.
Szolgáltatásunk kiterjed a Jogi kérdésekre
Ügyvédi kapcsolataink biztosítják Önnek a megfelelő jogi hátteret.
Ajánlatunk keretében átvállaljuk az ügyvédi költségeket, így Ön átlagosan 80.000 forinttal könnyebben kezdheti a cégvezetést.
és a Számviteli kérdésekre
Könyvelői és adótanácsadói tapasztalatunkat és ismereteinket felhasználva biztosítjuk a tökéletes számviteli alapozást.
A cégalapítás első lépése
Konzultáció
Elsődleges célunk az Ön céljainak megismerése és ehhez mérten a kötelező kérdések átbeszélése.
Természetesen ennél több kérdés is felmerül majd a találkozás alkalmával, hiszen ott tudjuk személyre szabottan felmérni és az információk alapján kiválasztani a minden szempontból legoptimálisabb vállalkozási és adózási formát.
Mekkora a vállalkozás indításához szükséges tőkéje?
Mi a tevékenységi kör?
Tegye meg az első lépést!
Térjen be konzultációnkra!
Az ügyintézést igény szerint átvállalunk,
Önt végigvezetjük a folyamatokon. Szükség esetén ügyvédet is
biztosítunk, tárgyalunk Ön helyett, így rengeteg rohangálástól és időt
rabló levelezgetéstől kíméljük meg.
Azért amennyiben igényt tart rá, a cégalapítás akár így is:
2. Kapcsolatfelvétel az ügyvédekkel
A konzultáción megfestett képet átadjuk partner-ügyvédeinknek, ezáltal Ön kedvezményes díjazás mellett, biztos és hozzáértő kezekben tudhatja vállalkozását.
3. Ügyvédi Munka
Ügyvédeink 1-1,5 hónapos határidővel létrehozzák a vállalkozást. A folyamat alatt természetesen folyamatos kapcsolatban állunk Önnel, bármikor adódik lehetőség változtatások beiktatására és egyeztetésre.
4. Papírok aláírása
Feladat csupán az utolsó lépésben hárul Önre: aláírni a papírokat.
Kérdés: mi a helyzet a NAV-val? oda nem kell semmit leadni? hogy történik az a rész?
Mennyibe kerül mindez Önnek?
Amennyiben újonnan alapított cége irodánknál könyveltet, úgy a cégalapítás teljes költségét és az ügyvédi díjat is átvállaljuk, így ebben az esetben Önnek semmibe sem kerül. Ezt azt jelenti, hogy
75.000 - 80.000 Ft
költségcsökkenéssel indulhat a vállalkozása
Ismerje meg szolgáltatásainkat!
Komplex Kapcsolatrendszer
Könyvvizsgálói, adótanácsadói és ügyvédi kapcsolataink révén olyan kérdésekre is választ tudunk adni, ami más esetben különálló szakember hozzáértését igényelnék.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink szakértő támogatást kapjanak.
Technikai Felkészültség
Úgy hisszük a technikai fejlődést felhasználhatjuk a könyvelési felgyorsítására. Irodánk ezért, mindamellett, hogy a legmodernebb eszközparkkal és rendszerekkel rendelkezik, folyamatosan keresi a legújabb technikai fejlesztéseket, amelyek integrálunk a mindennapi munkába. Ezzel felgyorsítva az adatrögzítés és -feldolgozás folyamatait, amelyek által így ügyfeleinket hamarabb tudjuk ellátni a megfelelő információkkal.
Ezen felül szívügyünk, hogy az adóhatóság és a kormány által bevezetett technikai változásról is beszámoljunk ügyfeleinknek. Első kézből segítettünk ügyfeleinknek alkalmazni például a Cégkapu rendszerét és az Online számlalejelentő rendszert.
Családiasan Professzionális
Irodánkban garantált a jó hangulat. Kérdés esetén vagy egy nagyobb pénzügyi döntés meghozatala előtt mindent megteszünk, hogy megfelelő alapossággal járjuk át a kérdést, így segítve a döntés meghozatalát.
Irodánk szerkezete lehetővé teszi, hogy a könyvelés több kézen is keresztül menjen, szakmai vezetőink ellenőrzik a végzett könyvelők által elkészített munkát. A könyvelés így halálpontos. A havi munka elkészülésével továbbá havi rendszerességgel tudunk adatokat szolgáltatni a cég eredményességéről.
EXTRA Szolgáltatások
A könyvelési feladatok elvégzése ma már nem elegendő. Mi ezt jól tudjuk, ezért a piacon elsőként vezettük be a futárszolgálatot, amelyet ügyfeleink azóta is szívesen vesznek igénybe.
Emellett bevezettük a Riport rendszert annak érdekében, hogy ügyfeleink könnyedén és érthető módon, a számviteli szaknyelvet elkerülve tudjanak tájékozódni a cég eredményességéről.
A Riport rendszer

Futárszolgálat
